خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/27 - 12:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس زاده مشکینی:

اظهارات ضدبرجامی مورا بخشی از نقشه رسانه‌ای غرب برای افزایش فشار بر ایران است

سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اظهارات نماینده اتحادیه اروپا در خصوص نامعلوم بودن موفقیت مذاکرات وین بخشی از نقشه رسانه ای غرب برای افزایش فشار بر کشورمان است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات نماینده اتحادیه اروپا در خصوص نا معلوم بودن موفقیت مذاکرات وین، گفت: بدون شک اروپایی ها دارای نقشه رسانه ای برای گرفتن امتیاز بیشتر از کشورمان هستند از این رو طی چند وقت گذشته شاهد بیان نظرات مختلفی هستیم.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اروپایی ها از اقدامات برجامی ایران رودست خورده اند، اظهار کرد: در واقع ایران زودتر از آنها اعلام کرد که مذاکرات رو به جلو و موفقیت آمیز است.



وی با بیان اینکه دست مذاکره کنندگان ایرانی در وین پر است زیرا آنها از پشتوانه و حمایت ملی برخودار هستند، ادامه داد: این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی خطوط قرمزش در مذاکرات مشخص کرده و به عبارتی میدان و قاعده، عرصه مذاکرات را تعیین کرده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه غربی ها بیشتر از ایران نیازمند دستیابی به توافق هستند، افزود: در واقع تحریم ها به عنوان مهمترین ابزار غربی ها دیگر کارایی و اثر مخرب ندارد و این امر برایشان آسیب بزرگی محسوب می شود.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چنین اظهارات ضدبرجامی از سوی اروپایی به نوعی تقسیم کار برای افزایش فشار محسوب می شود، خاطرنشان کرد: البته خیلی از برخوردهای مورا به اندازه فرانسوی ها نگران نیستیم زیرا وی بیشتر همکاری کرده است؛ هر چند این اقدام برای حفظ تعادل در بین بازیگران برجامی بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 335807
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار